Trasa vyjížďky: (ZTZ, MTZ, ŽTZ, ČTZ = zelená, modrá, žlutá, červená turistická značka)

MUŽI,ŽENY,JUNIOŘI – trasa 35 km:
Odjezd po ulici Kulkové, až na křižovatku s ulicí Zimní. Odbočíme po prava a po ulici Zimní pokračujeme údolím kolem bývalé odkalovací nádrže. Zde křižujeme ulici Pod Hády a stoupáme vzhůru až na Velkou Klajdovku k rozcestí turistických značek. Dále po
ŽTZ kolem vysílače, rozcestí Kopaniny, přejezd silnice, prudkým sjezdem do údolí Říčky. Přes můstek. Dále po MTZ proti proudu. V místě odbočky MTZ prudkým sjezdem doleva, odbočíme doprava a po neznačené cestě k Mokerské myslivně (úsek není značen), dále po ČTZ do Hostěnic a stále po ČTZ (ne po silnici!) k rozcestí Hádek. Po cca 150 odbočíme vlevo na cyklotrasu č.5131 až na MTZ Nový dvůr. Doleva po MTZ do Ochozu. Zde občerstvení u autobusové čekárny – rozcestí MTZ a ZTZ. Kolem hospody „U Votrubů“ po silnici směr Březina. Za odbočkou silnice do Kanic cca 200 m po ZTZ vlevo a stále po ZTZ do Babic. V Babicích na ČTZ a po této stále až do Bílovic. Cíl vyjížďky je cca 150 m za hospodou Sokolovna směr hájovna Lišky Bystroušky.

JUNIOR – trasa 25 km:
Trasa je stejná až k rozcestí Hádek. Odtud doleva po
ZTZ k rozcestí ZTZ a MTZ pod jeskyní Pekárnou. Odtud údolím po MTZ do Ochozu (občerstvení u autobusové čekárny). Dále po silnici směr Brno až ke křížení se ŽTZ. Doprava po asfaltové silnici a dále po ŽTZ do Bílovic.

Po ukončení vyjížďky přesun do výletní restaurace "Na farmě".

Trasa vede převážně po turistických značkách v mapě okolí Brna – sev
er.
Účast na vyjížďce pouze na vlastní nebezpečí! Přilba nutná!